مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-06سياسي

آغاز ثبت نام ترم دی ماه دوره های  MBA و DBA دانشگاه تهران


ضمن احترام و اطلاع رسانی، به اطلاع می رساند که در حال حاضر امکان ثبت نام در ترم دی ماه دوره های MBA  و DBA دانشگاه تهران از طریق وبسایت رسمی دانشکده علوم و فنون دانشگاه تهران به آدرس  https: - //utbs.

ir مهیا است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد ،علاوه بر این، متقاضیان گرامی می توانند جهت ثبت نام از سراسر کشور با شماره تلفن 02191007775 تماس حاصل نموده و اقدامات لازم را به عمل آورند.

دانشگاه تهران با نزدیک به یک قرن تجربه در تربیت بزرگان علم و دانش ایران زمین نقش به سزایی ایفا کرده است و همسو با سیاست های توسعه ای، اقدامی موثر در جهت تربیت مدیران کارآمد برای ایجاد کسب و کارهای نوین، استارت آپ ها ، توسعه مهارت های مدیریتی و رهبری صاحبان کسب و کار ها نموده است.

نتایج برخی از بررسی ها حاکی از آن است که فارغ التحصیلان دوره های MBA و DBA با یادگیری استراتژی های صحیح مدیریتی و تقویت مهارت­هایی نظیر حل مسئله، تحقیق شرایط اقتصادی، بازاریابی فروش و اصول مذاکره نه تنها موفق به تصدی مشاغل کلیدی هستند بلکه با ایجاد شبکه ارتباطی با سایر مدیران در حوزه کسب و کارهای مختلف می­توانند جایگاه شغلی خود را نیز ارتقا دهند.

همه چیز درباره دوره­های MBA و DBA دانشگاه تهران از مزایای شرکت در دوره DBA دانشگاه تهران تنوع در نوع برگزاری کلاس­ها متناسب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام ترم دی ماه دوره های  MBA و DBA دانشگاه تهران

آغاز ثبت نام ترم دی ماه دوره های  MBA و DBA دانشگاه تهران